top of page

בתפקיד הזונה


by Jude Kan

"אולי כשזה מאוד נאמן למקור, המקור ישמח לקבל עוד השראה" הוא אמר, כאילו ההשראה שלי נעוצה רק באפיזודות מיניות חולפות, והמילים הבוטות שלי נכתבות רק כדי להקים אוהלי תחתונים.  אני מעמידה להם אותו רק מעצם השימוש במילים שאינן מתחסדות, או לצורך העניין מעודנות. אני מעמידה להם אותו כי בזמן שכל אחד מהם רוצה בתולה בשולחן שישי, הם מעדיפים זונה במיטה.

הם פונים אליי ברשתות החברתיות, בודקים אם המילים הכתובות נאמנות למציאות או שזהו סגנון כתיבה א-לה אי.אל.ג'יימס, שכתבה על גוונים של אפור בעוד שחיי הסקס שלה ככל הנראה בצבע בז'.  "כן, הכל נאמן למציאות" אני עונה תדיר, ומתייחסת בעיקר לחוויה הגדולה והרחבה יותר עליה מלכתחילה נכתב הטקסט, ולא רק לתיאורי הסקס או הרצון בגמירה מטורפת.

הוא אוהב לדבר מלוכלך, ההוא אוהב משחקי מילים וההוא לא משחרר גם כאשר אני עונה לו תשובות הבנויות משתי מילים. הם שונים ומגוונים, חלקם רגעיים, חלקם מתמשכים ועם כולם בחרתי לנהל תקשורת – בין אם טקסטואלית, ויזואלית או פיזית. זהו לא משחק יחיד, הם מנסים, גם אני מנסה, וכאשר המטרה ברורה הכל הרבה יותר פשוט. 


"אף אחת לא התחילה איתי כמו שאת התחלת איתי" הוא אמר עת הוא שכב עירום על מיטתו, "מה יש לי להפסיד?" עניתי, "הדברים מסתבכים כאשר יש מעורבות רגשית, פה ברור מאוד שאין".  אני הדמות הנשית שהם היו רוצים במיטה עשרים וארבע -שבע, אני הדמות שהם היו רוצים לחוג סביבה ולקבל ממנה מציצה אבל גם מילה מנחמת. בסוף לא מדובר רק על גניחות ותמונות פרובוקטיביות, לא מדובר רק על חילופי נוזלים ופעולות אוראליות מענגות. 

בין לבין הפה נפתח לא למטרת נשיקה ולא למטרת מציצה, בין לבין יש מה להגיד, בין לבין ישנן מילים החושפות את האדם השוכן מתחת לפנטזיה. אפשר לשחק בתוך הדמויות, אבל אחרי שהכל רפוי הן נעלמות ונשארת רק האמת; זו הגורמת לי לקום וללכת או זו הגורמת לי להישאר עוד קצת ואולי אפילו להישאר לישון.

"אני מפחדת שזה הדבר היחיד שאת מראה להם" היא אמרה ועיניי יצאו מחוריהן בתדהמה, "למה רק סקס? אולי הוא פוטנציאל זוגי?" היא הוסיפה. מהשיחה עימה, אישה בת גילי, הבנתי של-א.נשים עדיין קשה לקבל את הרעיון של אישה עצמאית, כזו שיכולה לרצות רק סקס מגבר ולא זוגיות. שעדיין קשה להם לעכל אישה הפועלת מתוך החרמנות שלה ולא מתוך הצורך לאביר על הסוס הלבן. ועוד יותר קשה להם להכיל את העובדה ששני הרצונות יכולים להתקיים במקביל ולמעשה, אינם סותרים האחד את השני.


כי מה בין אהבה לליבידו? ומה בין התפרקות רגעית לקשר ארוך טווח? מה הקשר בין הגבר איתו אני רוצה להפליג בשיחות אל תוך הלילה לבין הגבר איתו אני רוצה להעביר רק לילה אחד ואולי שניים. הם קוראים שמתחשק לי לעמוד על ארבע וחושבים שזה בהכרח מעיד על הרצון להתמקם בתנוחה הזו כאשר הם ספציפית רוכנים מעליי. הלינאריות הבסיסית של המוח מפרשת שחרור מיני נשי(!!) כבופה הפתוח לכל ולכולם. 

אבל יודעי ויודעות דבר (אחד או שניים) מבינים כי השחרור האמיתי מגיע מתוך הבחירה החופשית, מתוך ההבנה שאני הבעלים האבסולוטי של גופי ואני זו המחליטה מה לעשות, עם מי ומתי, ומעצם הבחירה הזו – אני תמיד בשליטה. אני האישה הבוחרת לעצמה את החוויה ואת האדם לחלוק אותה עימו גם כאשר אני בתפקיד הזונה; זונת רחוב או זונת צמרת או שרמוטה קטנה.

bottom of page